Welkom op mijn weblog




donderdag 6 maart 2014

Verjaardags feestje

 Laatst had ik voor het eerst een verjaardags feestje bij mij in de winkel. Anne  zou met 4 kinderen komen om wat leuks met de hand te maken. Haar moeder komt al een tijdje bij mij en vond het leuk om een vilten project te maken. Ik ben dus aan het snijden gegaan en had vanalles voorbereid. 
Ze mochten allemaal zelf de kleurtjes uitkiezen en gingen toen aan de slag. 

A while ago I had a Birthday party from Anne in my shop. They wanted to make something by hand. Her Mam liked to make something from felt. So I prepaired the felt cutting. They could choose every colour they wanted and started sewing. 

                                           Kleurtjes waaruit gekozen kon worden. 
                            Colours out of which they could choose
Hier wordt vlijtig gewerkt. 
Sewing it all together 


En hier dan het eindresultaat. 
The end projects 

4 opmerkingen: