Welkom op mijn weblog




zondag 18 augustus 2013

Open dagen

Het is bijna zover
Vrijdag 23 ( vanaf 11 uur tot 6 uur) en zaterdag 24 augustus ( vanaf 11 uur tot 5 uur) zijn onze open dagen. Voor de eerste keer in de nieuwe winkel.
Ik verheug me er erg op. 
We zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met alle voorbereidingen. 
Een engels paper piecing patroon, Gloria's flower. 

It's almost that far, Friday august 23 ( from 11 Am til 6 PM)  and saterday august 24 ( from 11 AM til 5PM) we will have our open house, for the first time in the new shop. 
I'm looking forward to it. We were busy for the last few weeks prepairing our classes. A Englisch paper piecing block, Gloria's flower.


Een stitchery, gecombineerd met patchwork en machinaal applicatie.
A stitchery, in combination with patchwork and machine application

en we hebben de gehele bovenverdieping omgetoverd in Kerstsfeer.
Met vele mooie kerststoffen voor jong en oud. 
and we made a Christmas section upstairs, with a lot of beautiful Christmas fabrics for young and old. 
 Tot gauw, Jacqueline
See you soon, Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Tot op een van die dagen. Ik ben nieuwsgierig naar alles!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, schöne Stoffe und der Tag der offenen Tür ist sicher wunderschön, schade dass ich soooo weit weg wohne.
    Ich wünsche viel Spaß und viel Erfolg.
    Liebe Grüße Annerose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een prachtige stofjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen, lukt vast met die mooie stofjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zullen vast super leuke open dagen worden,
    zo jammer dat het voor mij te ver weg is, maar wie weet misschien ooit ;-)
    geniet er van!

    groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik krijg er nu al zin in, wij komen met 4 quilters op 8 november naar jullie toe.
    tot dan.
    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen