Welkom op mijn weblog




vrijdag 5 oktober 2012

" Winter in Blogland" block 2

Vandaag ontvangen jullie blok 2 van de Winter in Blogland quilt.
Hiervoor moeten jullie naar Inés en Marta.                                             Deze 2 creatieve dames heb ik in Frankrijk getroffen, zij hadden daar een ook een Stand. Helaas ben ik vergeten een foto te maken, maar op hun blog kan je hierover nog het een en ander lezen. Helaas spraken zij geen Engels, en ik helaas geen Spaans,maar ondanks dat begrepen we elkaar toch. Het was leuk om deze "meiden" te ontmoeten. 

Veel Stitch plezier en een fijn weekend, Jacqueline

Today you will recieve block 2 from the Winter in Blogland Quilt.
You will have to visit Inés & Marta I met these 2 creative ladies in France, unfortunately I forgot to make a picture. But on their blog you can see and  read more about it. Unfortunately they didn't speak Englisch, and ofcourse, I don't speak Spanisch. But we understood each other.It was so nice to meet these "girls". 

Have a lot of Stitching fun and a nice weekend, Jacqueline








2 opmerkingen:

  1. mooi,ik ga zo beginnen ,eerst nog boodschappen,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo´n winter in blogland!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen