Welkom op mijn weblog




zondag 29 januari 2012

Open Dagen

Volgende week vrijdag 3 februari van 11 uur tot 19 uur en zaterdag 4 februari van 11 uur tot 17 uur zijn weer onze Open dagen.
Het nieuwe cursus/workshop programma zal dan weer voor jullie klaar liggen. We hebben diverse leuke en natuurlijk leerzame workshops voorbereid.
Next week Friday februari 3th from 11 AM till 7 PM and Saterday februari 4th from 11 AM till 5 PM we will have our Open House. 
The new workshop programm will be ready than with a lot of nice and instructive workshops. 
Ook dit jaar hebben we voor de Paasdagen een leuk quiltje gemaakt. Nog niet helemaal klaar, maar ik heb nog even ....
En natuurlijk nog wat rollen stof opgeruimd, want die hebben plaats moeten maken voor de nieuwe collectie's.
Tot gauw, Jacqueline
We also made a little quilt for Easter. Not ready yet, but I still have some time....
And ofcourse some fabrics for sale.
See you soon, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Wat een schatje Jacqueline!
    Ik kan helaas niet komen met de Open Dagen, we zitten juist in een super drukke periode op het werk en ik kan geen vrij krijgen. Ik probeer halverwege februari even langs te komen. Het is alweer lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen